09:30 - 18:00

Nyitva hétfőtöl - Péntekig

06 20 9581 003

Hívjon minket ingyenes konzultációért

ted-hotel


Rólunk

A TED-BED matrac gyártója középtávon vezető szerepet tölt be az európai piacon, vezetősége bejelentette. „Dolgozunk annak érdekében, hogy a TED-BED az európai piacon a legjobb 3-4 gyártója között legyen és a legismertebb matracmárka legyen. Célunk, hogy ezt a célt 7-10 év alatt teljesítsük ”- nyilatkozta a TED-BED vezérigazgatója és tulajdonosa Elin Todorov cég egy sajtótájékoztatón. A TED-BED mintegy 11 millió eurót fektetett be a 2009-ben megnyitott, Plovdiv közelében lévő gyártóüzemébe, mely 24 000 négyzetméteres területen helyezkedik el. A TED gyár naponta 1 500 matracot gyárt, de kapacitása 3-4-szeresére növelhető. A vállalat jelenleg mintegy 250 munkavállalót foglalkoztat. Az üzem mérete és kapacitása Európa három legnagyobb matracgyárának közé tartozik és folyamatosan fejlődik, növekszik. A TED-BED jelenleg a matracok hazai piacának mintegy 58% -át teszi ki, de egyértelműen ambiciózus pályára lépett, hogy bővítse jelenlétét és értékesítését külföldön. Jelenleg termékeinek csak mintegy 30% -át exportálja.Az elmúlt évben jelentős sikereket ért el a cég a külföldi értékesítésekben, aTED-BED Jsc termékei megtalálhatók az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Svájcban, Litvániában, Lettországban, Észtországban, Finnországban, Görögországban, Marokkóban, Macedóniában, Horvátországban, Dániában, Ukrajnában, Szerbiában, Olaszországban, Romániában, Írországban, Hollandiában, Belgiumban, Szerbiában, Albániában.

Promising the ultimate in comfort and support for every guest, ensuring durability and easy maintenance for the hotelier, TED-BED has developed a carefully selected hospitality portfolio of 3 collections–Comfort, Premium & Deluxe. All products in the catalog have been crafted, implementing latest innovations in the bedding industry, technological developments and current textile trends. Tailored to the specific needs of the hotel industry, our range offers hoteliers the best added value in the pursuit of delivering guests the ultimate good night sleep.

anyagok

A bolgár gyártó hét új piacra lépett be – Svájc, Franciaország, Albánia, Magyarország, Dánia, Olaszország és Horvátország csak 2010 első hat hónapjában. „A legfontosabb dolog számunkra, hogy bővítsük külföldi piacunkat és termékeinket. Új piacokat keresünk. Minden héten a potenciális külföldi partnerek legalább két látogatást kapnak, és mintegy 90% -kal nyerünk szerződéseket ”- magyarázta a TED-BED Jsc vezérigazgatója. 2009-ben a vállalatok exportforgalma megduplázódott az előző évhez képest, és reméli, hogy 2010-ben ugyanazt az eredményt érheti el. A döntő nemzetközi kereskedelmi expozícióban való részvétel kulcsfontosságú szerepet játszott a bolgár gyártó külföldön történő sikeres promóciójában. Csak 2010-ben a TED-BED két márkáját, a TED Dream Places-t és a Sensi Scandia-t mutatta be négy nemzetközi nemzetközi kiállításon, melyeket a megalapozott nemzetközi cégek dicsérnek: a Heimtextil expo Frankfurtban, Németországban, ahol agazdasági osztályú Solo matrac bizonyult nagy siker; az IMM kiállítása Colonban, Németországban; az iSaloni (Salone Internazionale del Mobile), a világ legrangosabb bútorkiállítása Milánóban, Olaszországban, ahol a TED lett az első és egyetlen bolgár márka, amelyet valaha is bemutatnak; és a bútorok kiállítása Stockholmban, Svédországban.

anyagok

A TED-BED Jsc márkaboltja a bulgáriai piacra vonatkozó TED matracokat, a TED Dream Places – Európa-szerte exportált matracokat tartalmazza; Sensi Scandia – a legmagasabb szintű alvó rendszerek; Linea matracok – gazdaságos matracok; TED alvó rendszerek – matrac részek; TED Home Collection – ágynemű. Termékcsaládja a Natura, a Wellness, a skandináv, a brit, az olasz, a gyermekek és a korlátozott kiadások, mint például a TED Rock matrac. „Üdvözöljük a gazdasági válságot. Itt van, hogy segítsen nekünk. Ennek köszönhetően sokkal gyorsabban alkalmazkodunk a gyártásunkhoz ”- mondja Elin Todorov cégvezető. A TED et az 1990-es évek elején indították családi vállalkozásként, amelynek neve az alapítóinak, Todor nevű apjának és két fiának, Elinnek és Dimitarnak a neve. A cég elsősorban az építésre összpontosított, mivel a három alapító építőmérnökök. A matracokat csak az 1990-es évek közepén kezdték el gyártani, és miközben cégüknektöbb gyártási művelete van, fokozatosan hangsúlyozta a matracok és a hálószoba termékek gyártását.

anyagok

HOTELMATRAC